Stapema
Co je STAPEMA
Komplexní systém na firemní procesy spojené s vedením skladů, dokumentů, zaměstnanců, obchodních partnerů, realizací, režií a v neposlední
řadě i rozpočtů vyvinutý společností Axunet s.r.o.
Původně byl tento projekt určen pro stavební firmy, ale vývoj a použití ukázalo, že se může hodit
prakticky jakékoli společnosti.
Design systému STAPEMA je optimalizovaný i pro mobilní telefony a tablety.
Co STAPEMA přináší?
- Propojení informací o celém podniku a jejich snadné řízení odkudkoliv.
- S jedinečným účetním softwarem dosáhnete nevídaných výsledků v daňové evidenci a budete mít naprostý přehled i o dokladech nezařazených do účetnictví.
- Tvorba rozpočtu s provázáním na sklady a ceníky.
- Přehled o více skladech na jednom místě.
- Možnost individuální úpravy systému přesně podle Vašich požadavků.
- Možnost vlastního seskupování, kategorizování a následné filtrování. Pohledy na realizace, které si sami řídíte a strukturalizujete.
- 100% spokojenost u našich zákazníků.
- Bezplatný import a export dat. O přenesení Vašich dat do STAPEMA se postarají naši experti.
- Zaškolení přímo od tvůrců systému.
- Stanovení ceny podle Vašich potřeb.
STAPEMU si můžete zdarma vyzkoušet na stránkách admin.stapema.cz
STAPEMA - TelAPI
S aplikací STAPEMA-TelAPI mějte v ruce mocný nástroj.
Mějte přehled o svém podniku odkudkoliv
K tomu, abystě měli přehled o svém podnikání Vám stačí
notebook, tablet či chytrý telefon
Prodejna
pohodlné řešení pro kamenné prodejny
Práce se čtečkou čárových kódů a integrace
odesílání tržeb na EET je samozřejmostí
Snadná správa rozpočtů,
realizací a harmonogramů
Už žádné nepřehledné excel šablony. Se STAPEMOU
je tvorba rozpočtů velmi snadná a intuitivní.